Friday, 13 January 2012

Blog ini

Blog ini, kadang kala telah menjadi sebahagian daripada hidup saya. Saya jarang2 boleh tidur tanpa menulis sesuatu di sini. Mungkin ada sebahagian perkara tidak wajar diterbitkan, lebih baik disimpan saja, kerana boleh jadi bakal mengundang pelbagai bala seperti penyakit 'ain dll. Ada masa, saya sering memilih keputusan yang salah.

Blog adalah diari. Dan sememangnya saya jadi malu apabila melihat di depan mata sahabat2 saya membaca penulisan saya.
Tapi selain itu, blog juga merupakan wadah dakwah... itu hasrat yang tersemat. Moga tiada saya terhanyut dari landasan matlamat.

Saya titipkan ini:
' Tanda marahnya Allah ialah apabila seorang hamba tidak suka mendekati-Nya, tanda sayang Allah apabila hamba itu suka mendekati-Nya.' (Attbarani)

No comments:

Post a Comment