Friday, 30 December 2011

Harap Kasih Diterima

Untuk sahabat-sahabat yang banyak membantu..
..jasa mereka sangat banyak dalam membina sebahagian daripada hidup saya - agama, kehidupan, pengalaman, pelajaran.

..ketika aku merasa lemah, mereka menguatkan.
..ketika aku merasa kesempitan, mereka melapangkan.
..ketika aku merasa kesibukan yang teramat, mereka meringankan.
..ketika aku memerlukan buah fikiran, mereka mencurahkan.
..ketika aku memerlukan mereka, mereka di sisi..

..mereka adalah senarai yang sangat panjang.
Dan jika sahabat2 saya itu yang membaca ini, ketahuilah, 

TERIMA KASIH

..untuk anda.

Harap kasih diterima C:

~Moga bakti kita semua kerana Allah~

2 comments:

  1. Tengah sedih. Telefon kawan, dapat semula kemanusiaan. Terima kasih sahabat..=) Harapa enti baca..

    ReplyDelete
  2. sama-sama. kasih diterima dgn penuh cinta. moga kasih berkekalan.

    TERIMA KASIH JUGA.
    (ayt x pyh ulang kut, ada kt ats, maaf)


    InsyaAllah, moga-moga bakti kita sntiasa di bwh lmbayung keredhaan Allah.

    ReplyDelete