Sunday, 5 June 2011

Apakah yang anda akan lakukan jika diberi RM 110?

Apakah yang akan saya lakukan jika sayan mendapat RM 110?
hmm.. persoalan ni  bukan timbul sebab saya mendapat wang sebanyak itu, tetapi sebenarnya saya berhajat untuk mendapatkan wang sebanyak itu.

Apa yang saya nak buat?
Saya nak membeli 4 buah buku novel SINERGI karya Hilal Asyraf,
dan sebuah kompilasi cerpen MATAHARI juga hasil karya Encik Hilal!
huhuhu..(just assume that I am a real fan of Hilal Asyraf)
Harga buku SINERGI RM23.00 setiap satu
manakala MATAHARI pula harganya RM19...(melainkan kalau anda mendapat diskaun).
Buku SINERGI itu saya ingin sekali berikan kepada sahabat2 saya,
while buku MATAHARI tu, untuk simpanan dan koleksi buku-buku saya.

Ni cover buku SINERGI tu..



Ni pulak cover buku MATAHARI tu..




Jadi, tinggallah wang itu sebanyak 5 ringgit lagi.. Nak beli gula-gula pulak,,
untuk my siblings....memandangkan mereka boleh baca buku saya saja..

Kenapa?

Sebab buku SINERGI merupakan satu karya yang hebat dari segi pengisiannya.
Saya suka idea-idea yang dibawa, juga perwatakan peribadi muslim yang dibawa.
Kembar Irbid yang menggagumkan,
Misi dakwah yang berhikmah,
Kepimpinan yang efektif,
Cinta islami yang benar,
Keimanan jiwa yang UNGGUL!

..dan sememangnya, ingin saya kongsikan buku ini agar sama2 kami dapat membina jiwa berkeperibadian muslim yang sebenar!
--juga kerana saya ingin berkongsi kasih sayang bersama saudara2ku yang muslim.

Buku MATAHARI pulak,
banyak kisah yang penuh inspirasi
Cerpen Matahari yang paling membangkitkan semangat..
..tentang bagaimana sahabatnya merupakan matahari dalm hidupnya..

PENDEK KATA, nikmatilah buku ini sendiri, anda akan merasa kebangkitan semangat juang yang hebat!

4 comments:

  1. Eh, eh, eden baru perasana silap kira. Buku sinergi boleh beli 3 sahaja...

    uhuk3..x dak rezeki..hu2

    ReplyDelete
  2. salam.

    saya juga pggemar karya Hilal Asyraf :)
    karya yg sgt brmanfaat.

    teringin skali ingin mmiliki sinergi.tpi blom ditemui.

    matahari?himpunan cerpen yg hebat!

    'takdir itu di hujung usaha manusia'
    -kata2 yg xdpt dlupakan stlh slsai khatam Matahari.

    terbaru drpd Hilal:
    1. Hero
    2. takdir

    sekadar informasi.tq.
    semoga Allah Redha :)

    ReplyDelete
  3. wasalam alaik,

    knp cik aishah x pinjam saja buku sinergi dgn shbt cik yg duduk di sebelah cik farah fauzi itu? dia pasti kepinginan bangat nak pinjamkan pada cik...

    itulah..ingat nak beli jugak lepas dpt tau buku2 baru tu..tapi , duit pokai da...
    apa kata cik aishah meminjamkan pada saya? he2. (sori2 kalau x bagi)

    ReplyDelete
  4. RM 110?

    saya suka duit!!hee..kalau saya, saya nak simpan dalam bank..boleh tak?saya suka tengok duit dalam bank saya bertambah dari sehari ke sehari~

    ok2, kalau ada RM 110, saya nak beli novel,semestinya..saya nak beli novel yg bermanfaat dan menarik pastu nak bagi kat awak sebab besday awak tahun lepas saya tak bagi hadiah dan saya rasa bersalah..;(

    ReplyDelete